Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.03.2010 18:48 - телефонът мълчи
Автор: melinik63 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 876 Коментари: 0 Гласове:
2



Полудявам,та любовта е лудост ,да когато получавам телефонни депеши с омайни слова сутрин за добро утро ,вечер за лека нощ ,през ноща за  нежна е ноща ,главата ми ,просто я няма ,да също като конника -без глава ха-ха ,   ...ТоВА МЕ ПОДСЕЩА ,ЧЕ В ЦЯЛАТА ТАЗИ ТРАГИЧНА ЛЮБОВНО,ВИРТУАЛНА ИСТОРИЯ ,съществува и голям хумористичен момент ...... Когато изведнъж  дни наред секнат ес ем есите,когато телефонът мълчи ,когато ми дава свободно ,но никой не ми отговаря , очите ми започват да гледат премрежено , а целият ми гръден кош е пълен с кръв сърцето ми се е изляло в гърдите ,задушавам се ,толкова ми е  трудно да балансирам между, ежедневието си ,задълженията лични ,служебни и това ,което е в мен ,това ,което става в душата ми ,господи няма да издържа ,говори единият глас ,-ще издържиш ,ехидно му се стросва другият....
Набирам отново познатият номер ,единственото ,което зная за НЕГО  е този номер и името му ,   о ,чудо вдига .. да защо не отговаряш ,защо отговарям ,но коя си ти ----шок , черно,всичко се завърта около мен ,....как коя ...наричам го по име ,име ,за което има песен и всеки втори у нас го носи ,не оказва се всеки първи ,,,,,,гласът от другата страна се смее ,  ...не ехидно добронамерено ,познал ме е получавал е и телефонни писма от мен с неясно за него съдържание ,получавал е и телефонни обаждания когато пак съм била разтроена --........Ние с тебе  откога не сме се чували смее се добрякът ,който редовно се вревръща в отдушник на моите негативни емоциии ,,,,,,само защото има почти еднакъв телефонен номер с НЕГО,И СЪВСЕМ СЪЩОТО ИМЕ КАТОнеговото................



Тагове:   МЪЛЧИ,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: melinik63
Категория: Лични дневници
Прочетен: 214168
Постинги: 199
Коментари: 123
Гласове: 444
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930