Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.03.2012 18:36 - July morning
Автор: melinik63 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1230 Коментари: 0 Гласове:
1



July morning 
         Влюбих се. На датата когато сумата от цифрите на годините ми направи 10.
Още в момента ,когато влязох в този проклет сайт го видях ,неизменно топ ,тогава това не ме учуди ,днес вече -да ,той винаги е топ .
        Снимките бяха вълшебни  , не се въздържах и коментирах  това вълшебно усещане в акаунта му ,не очаквах отговор ,но го получих -светкавично! Тогава това не ме озадачи ,но сега вече -да
        После ,после започна една приказка  чудна ,невероятна ,дни ,седмици ,месец , нежни думи ,ес ем еси, телефонни разговори, ние се привличахме ,не издържах трябваше да го видя ,още днес ,еще сега ,,ОЩЕ В ТАЗИ СЕКУНДА,,,,,,
      Не той мрази града, от който съм аз и за нищо на света няма да дойде тук,не той е ангажиран не може да пътува,не той няма други връзки,какво си мисля аз,не той не казва никога думата обичам те ,не той дори залита в другата крайност,но аз май ще го върна в правия сексуален път,не той  никога не лъже.
Днес ще дойде ,да ще минава с приятели през нашия град ,нека го чакам ,не още не са тръгнали имат проблем,служебен ,не още не ,утре ...може би ,
ДНЕС Е УТРЕ ,ПАК НЕ  --------ПРОБЛЕМ от него не зависи все пак трябва да работи !

        Господи не мога да издържа ,моля приятелка и тръгвам към него ,
в денят наJuly morning
- пътуваме ,ще се видим ли ,да той е интусиазиран ще те чакам в едно кафе ,кафе ,на което името е
без име ...
           Пристигам първа поръчвам си кола с много лед ,много лед....
           Идва ,здравей аз съм- Той , защо мълчиш......
           Не първото ми усещане не е за Той ,момчето пред мен е брадясало  ,но не е онова ,смутена съм ,първата мисъл в главата ми ей богу е -стани и си тръгни,проклета бях ,че не го направих ,проклета........
        Започва да ми говори за другите си срещи чувам ,че говори за човечност как се е срещал с момиче инвалид ,че то стояло точно тук ,че си говорили ,за незнам си какво ,не го слушам ....смутена съм и раздвоена ...... до мигът когато ме целува ,безапелационно ,безпардонно вкарва език в устата ми и ме целува ,
по най нежния и вълнуващ начин ,
там на белия диван в кафенето без име ,в малкия гаден град, в деня на юлското утро !После казва уж между другото ,че не е голям целувкаджия.............
После ,после все едно нищо не се е случило ме пита може ли да пипне глезена ми и го прави ,просто ме погалва дискретно по глезена на крака ,нищо друго.........
Ставаме слага свойски ръка на рамото ми и се сбогуваме като познати ,просто като познати. ИЗЛИЗА ВЯТЪР И показвайки широката си бяла усмивка изпуска другото ,че сме приличали на героите от Титаник  ,защо се сещам за тълкованията на нещата след време ,Титаник е бил обречен още преди да бъде създаден.
        Объркана съм ,но май влюбена до уши ,личи ми ,познати,които не са ме виждали отдавна забелязват промяна у мен ,това ме интусиазира и стимулира мисълта за Него ,хубаво е ,да чувствам се невероятно ,дишам свободно  по-младо ,по-красива ,
по- уверена ,по-успяла,по- ,по- по-..........................
Днес е денят на July morning ,година 
 по късно от това не е останало нищо ,всичко е пепел,само песента е същата ,не и чувството ,което преди това не съм познавала ,...
Търсих любовта
"На най-необичайните места
Не оставих камък
непреобърнат
Трябваше да се вгледам
в над хиляди лица
Но никой не почувства
Огънят, който гореше
в сърцето ми,
в съзнанието ми,
в душата ми
      С деня дойде и решението
Ще продържавам да търся теб"

до следващия
   July morning 

 
 
   



Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: melinik63
Категория: Лични дневници
Прочетен: 214102
Постинги: 199
Коментари: 123
Гласове: 444
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930