Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.02.2013 08:47 - НИКОЙ И НИКОЯ
Автор: melinik63 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1211 Коментари: 0 Гласове:
0



М ЕЧО ПУХ -ДВА КЛЮЧА -Мечо Пух -носи тайната на убежището ни -колкото повече ,толкова повече....
Това ,което  не може и не трябва да се описва ,то е между двама ,тези които го изживяват ,то е лично съкровенно -"натурално"- 
за единия истинско и незабравимо ,
за другия безпаметно и изличимо в многото подобни "прекрасна си"  казано ей така по навик докато превърта  ключа с Мечо Пух .....
За мен то е като болезнена инфектирана рана ,която дълго ще боли и гангрената обхваща всичките ми сетива ,боли ........Един Мечо ПУХ   с два ключа- един жълт и
един бял ,
орисницата ме хваща за косите и ме потапя в златната вода ,
после в сребърната ,
но когато ме изважда от мен е останала само пепел ,изпепелена съм  .
 Ние сме просто двама Никой и Никоя  срещнали се случайно във виртуалното и разделени навеки в реалното .
В човешкото тяло има органи ,които се обозначават  като  кухи,сърцето е кух орган,моето е и празно ,в него има дълбок разрез,навеки ,през него е изтекло съдържанието на кухината .....
 МЕЧО ПУХ -КОЛКОТО ПОВЕЧЕ ,ТОЛКОВА ПОВЕЧЕ -БОЛКА ,МЪКА ,ЗАБРАВА
  Тук спирам ,защото немога и не искам ,то е като телефонен повик без отговор ,само любезен безизразен женски глас ти отговаря ,че ще предаде за твоето обаждане .......,обаче ти вече незнеш   дали желаеш това ....................... 



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: melinik63
Категория: Лични дневници
Прочетен: 214249
Постинги: 199
Коментари: 123
Гласове: 444
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930