Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.03.2012 15:44 - МЪЖЕ ,ЗАТОВА ВИ ПРОЩАВАМЕ И ЗА ТОЗИ НЕПРАЗНУВАН ПРАЗНИК
Автор: melinik63 Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 1362 Коментари: 1 Гласове:
1



МЪЖЕ-Затова ви прощаваме и за този непразнуван празник

А бях решила този път  да обуя обувки с висок ток ,дори си бях купила нов костюм-шик отвсякъде ,напук на кризата или точно заради кризата .Та сега е най -подходящо за шопинг ,отвсякъде ти се кланят табели -намаление ,ликвидация ,затваряне ...е,е същото де като някога -промоция ! Как  да не купиш ,стига да можеш да си го позволиш.Дори компанията бях си избрала ,няколко приятелки ,които не се познават ,но знаех ,че ще си побъбрим с удоволствие и ще се отърсим от делничното.
Първото несъответстие получих когато отворих очи сутринта ,навън бе-бяла тишина !
Кажи обаче честно кога на осми март е валял сняг ,аз поне не помня . Наложи се пълна смяна на визията ми поради промяната на декора ,ето ти причина да спадне настроението ти с един тон .
Пред гаражите  комшииката се бореше с лопата в ръка с ъс снежна преспа, която бе засипала входа 
-Честит празник Таня !-опитвам да придам празнична интонация на гласа си.
-Честит ,честит сняг ,то аз си знам ,че в нашта кооперация няма мъже ,обаче и днес се гушат на топло и аз пак ще им чистя входа за гаражите ..
-Е ,поне подържаш перфектната си фигура ...-смея се пресилено .
Хващам такси ,то и без друго няма автобуси ,мъжлето от чистотата сутринта се изцепи по медиите ,че били "опесачили и осолили ,още преди да падне снегът"!!!!!!!!!!
Цветя има по спирките и павилиончетата ,много -китки,те са в големи грозни кофи и се дуят в пъстрите си краски и лъскави целуфани ,обаче някакси не се вързват на белия снежен фон , и на зачервените до премръзнало ръце на жените...продавачки 
Цвете днес не получих ,всъщност май не виждам и у другите жени около мен ,криза е .Мъжете са пестеливи на поздравления ,пък и дори не искат и да признаят ,та каква е тази дата ,а нещо там за някакви работнички ,Чикаго ,абе комунистическа им работна ,днес всички сме -демократи !
В скайп-пълно мълчание ,"Благодаря"- отговарят ми с очудена жълта емотка ,"за честит празник"-отговарям ,пращат ми изпросени редички хилещи се маймунки ,които като илюзионисти вадят бели цветове ....
Всъщност не съм права ,честити ми бивш колега ,обади се да ми каже ,че ме обича ,...а аз му пожелах да е жив и здрав и още 100 години да ми честити ,,боже ,боже ,..пенсионер е ,някога започвах работа при него като млад специалист.
В пет се събираме в заведението ,то е почти празно ,.Премръзнали сме и бавно се размърдваме като току що излюпени .Навън е сняг и киша .Продължава да вали .
Разговорът върви вяло ..,но изведнъж потръгва ,започнали сме да говорим за...
мъже.Не не е верно ,че жените говорят за мъже когато са сами ,просто така потръгна разговорът .ЗАЩОТО вие ни откраднахте всичко мили мъже и децата ,и мястото до печката /ама много сте студливи/ ,и мястото в кухнята /много се месите и капризничите /,и местата в козметичните и фризьорски салони и....,и празника ни взехте ,дори и хубавото време на осми март ,абе незная как ,но и него ни взехте!
И като взехме да ви анализираме ,то  и . и ..до иии...,ами много недостатъци имате ,то не ни стигна времето ,..
Нелката ,голяма сладурана каза ,че не е зле да ви качим на един космически кораб и да ми изстреляме на някоя далечна непозната планета ,а тя иска да си седи в един бял кожен стол с висока облегалка ,от онези въртящите се ,пред един голям екран и с едно дистанционно да ви цъка...,абе готина идея а....,как мислиш!
Щото тя историята знае общества без мъже т.е. женски общества , и са описани -Амазонките .Тези мадами са  използвали мъжете и са се освобождавали от тях,пък и пчелните семейства ,търтеите имат доста злочеста съдба ...Поне за пчелите всички знаем и никой не би опонирал!
С....мяхме се много .......После,после си тръгнахме ...
Всяка в своето си гнездо ,на някои  самотно  на други -не....
Когато главата ми потъна в моето затоплено от теб легло мили мой ,и придърпах завивката ,а ти ме прегърна си помислих ,че ...
Вие мили ни мъже сте като необходимото зло ,като солта ,на нашата трапеза ,като цветното в нашето сиво ...
Затова ви прощаваме и за този непразнуван празник!?!!!!!!!!1





Гласувай:
1



1. findly - Забелязвам как колежките
07.03.2012 16:43
организират ресторанти, празнуване,
докато мъжете чакат да бъдат поканени,
дори си мисля, че очакват и цветята да си купим сами...:)
Но... разбира се, им прощаваме и това.
Весел снежен 8-ми март!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: melinik63
Категория: Лични дневници
Прочетен: 214205
Постинги: 199
Коментари: 123
Гласове: 444
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930